Рішення типу «Особистий кабінет»
В умовах стрімкого просування Інтернету до кінцевого споживача, будь-яка поважаюча себе компанія, намагається наблизити себе до клієнта, зробити взаємне співробітництво більш простим і зрозумілим. Для досягнення цих цілей наша компанія пропонує два рішення:
- особистий кабінет для клієнтів - побутових споживачів
- особистий кабінет для клієнтів - юридичних осіб
Всі сервіси, реалізовані в особистих кабінетах, функціонують виключно в режимі онлайн. Тобто всі дані, які бачить або вносить користувач, негайно з’являються в базах даних білінгових систем.
Архітектура системи
Система включає в себе такі рівні:
- рівень білінгу - може бути будь-який
- рівень шлюзу «UENS EnergyGate» (СУБД - DB2, сервлет контейнер - Jetty)
- рівень клієнтських додатків (Web клієнт)
Функціональні можливості особистого кабінету для побутових споживачів:
- реєстрація заявки, прийом / відхилення заявки на реєстрацію
- перегляд даних по особовому рахунку
- перегляд нарахувань за всіма статтями і їх деталізація
- друк рахунків
- оплата рахунків картою будь-якого банку (може бути виконана інтеграція з будь-яким екваєром)
- перегляд платежів
- внесення показань приладів обліку
- можливість перегляду даних декількох особових рахунків в одному акаунті
- онлайн чат з представником компанії
- перегляд реєстрів користувачів і пошук
- перегляд реєстрів платежів і пошук
- перевірка доступності баз білінгу
- можливість перепровести платежі клієнтів за відсутності зв'язку з базами білінгу
- можливість конфігурування точки обробки звернення до онлайн чаті при розподіленої схемою роботи
Функціональні можливості особистого кабінету для споживачів юридичних осіб:
- реєстрація заявки, прийом / відхилення заявки на реєстрацію
- перегляд даних по особовому рахунку
- перегляд нарахувань за всіма статтями
- перегляд платежів
- друк рахунків, актів, податкових накладних
- підпис вихідних документів ЕЦП
- перевірка достовірності ЕЦП підписаних документів
- внесення показань приладів обліку
- можливість перегляду даних декількох особових рахунків в одному акаунті
- онлайн чат з представником компанії
- перегляд реєстрів користувачів і пошук
- перевірка доступності баз білінгу
- можливість конфігурування точки обробки звернення до онлайн чаті при розподіленої схемою роботи