м. Київ, вул. Кирилівська (колишня Фрунзе) 1-3, блок "С" , офіс 42 , 04080.
Телефон: +38(044)229-47-19

Рішення типу «Особистий кабінет»

Рішення типу «Особистий кабінет»

 

В умовах стрімкого просування Інтернету до кінцевого споживача, будь-яка поважаюча себе компанія, намагається наблизити себе до клієнта, зробити взаємне співробітництво більш простим і зрозумілим. Для досягнення цих цілей наша компанія пропонує два рішення:

  • особистий кабінет для клієнтів - побутових споживачів
  • особистий кабінет для клієнтів - юридичних осіб

 

Всі сервіси, реалізовані в особистих кабінетах, функціонують виключно в режимі онлайн. Тобто всі дані, які бачить або вносить користувач, негайно з’являються в базах даних білінгових систем.

 

 

Архітектура системи

Архитектура Личного кабинета

 

Система включає в себе такі рівні:

  • рівень білінгу - може бути будь-який
  • рівень шлюзу «UENS EnergyGate» (СУБД - DB2, сервлет контейнер - Jetty)
  • рівень клієнтських додатків (Web клієнт)

 

КабинетБыт1

Функціональні можливості особистого кабінету для побутових споживачів:

  • реєстрація заявки, прийом / відхилення заявки на реєстрацію
  • перегляд даних по особовому рахунку
  • перегляд нарахувань за всіма статтями і їх деталізація
  • друк рахунків
  • оплата рахунків картою будь-якого банку (може бути виконана інтеграція з будь-яким екваєром)
  • перегляд платежів
  • внесення показань приладів обліку
  • можливість перегляду даних декількох особових рахунків в одному акаунті
  • онлайн чат з представником компанії
  • перегляд реєстрів користувачів і пошук
  • перегляд реєстрів платежів і пошук
  • перевірка доступності баз білінгу
  • можливість перепровести платежі клієнтів за відсутності зв'язку з базами білінгу
  • можливість конфігурування точки обробки звернення до онлайн чаті при розподіленої схемою роботи

КабинетПром1

Функціональні можливості особистого кабінету для споживачів юридичних осіб:

  • реєстрація заявки, прийом / відхилення заявки на реєстрацію
  • перегляд даних по особовому рахунку
  • перегляд нарахувань за всіма статтями
  • перегляд платежів
  • друк рахунків, актів, податкових накладних
  • підпис вихідних документів ЕЦП
  • перевірка достовірності ЕЦП підписаних документів
  • внесення показань приладів обліку
  • можливість перегляду даних декількох особових рахунків в одному акаунті
  • онлайн чат з представником компанії
  • перегляд реєстрів користувачів і пошук
  • перевірка доступності баз білінгу
  • можливість конфігурування точки обробки звернення до онлайн чаті при розподіленої схемою роботи

Создание сайтаtrendline